Agresja, to brak kontroli, oznaka sลaboลci - zawsze ลบle wpลywa na postrzeganie danej osoby, co jest szczegรณlnie waลผne dla osรณb dziaลajฤ cych w sferze publicznej. Aroganckie sลowa i zachowania niszczฤ nie tylko reputacjฤ, relacje i wizerunek osoby, ktรณra sobie na takie zachowania pozwala, ale moลผe negatywnie wpลynฤ ฤ rรณwnieลผ na funkcjonowanie firmy, gdyลผ oddziaลuje na poczucie lojalnoลci pracownikรณw wobec niej. W konsekwencji moลผe to doprowadziฤ nawet do ich dziaลania na szkodฤ organizacji.
O tym i innych rรณลผnicach, miฤdzy autentycznoลciฤ a arogancjฤ , z Annฤ Romanieckฤ - Mankiewicz, prezeskฤ Interactifs Polska i trenerkฤ komunikacji rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslรฉ
Dostฤpnych jest wiele kursรณw i materiaลรณw na temat kreowania marki osobistej. Podkreลla siฤ w nich wagฤ autentycznoลci i tego, co czyni nas unikalnymi. Kaลผdy z nas jest inny, barwny i oryginalny, ma szansฤ wลaลnie tym ujฤ ฤ odbiorcรณw, jeลli tylko nie bฤdzie chowaล siฤ za ugrzecznieniami i wyuczonymi reakcjami, ktรณre wpasowujฤ nas w szablony. To, co szablonowe, jest nudne. Jak w tym pomaga komunikacja bez manipulacji? - z Annฤ Romanieckฤ - Mankiewicz, prezeskฤ Interactifs Polska i trenerkฤ komunikacji rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslรฉ.
W kolejnym odcinku rozmawiamy o jednej z waลผnych przyczyn wypalenia zawodowego, co, nota bene, aplikuje siฤ teลผ w zwiฤ zkach. By tego uniknฤ ฤ, potrzebna jest czujnoลฤ, uwaลผnoลฤ w rozmowie - z Annฤ Romanieckฤ - Mankiewicz, prezeskฤ Interactifs Polska i trenerkฤ komunikacji rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslรฉ
Czฤsto zdarza siฤ, ลผe mylimy mรณwienie wprost, z mรณwieniem bez ogrรณdek tego, co nam leลผy na wฤ trobie. Bywa, ลผe jest to postrzegane przez otoczenie jako agresywne, a osoba ktรณra siฤ tak zachowuje, nie jest lubiana.
No a przecieลผ nie chodzi o to, by nie mรณwiฤ tego, co myลlimy - zwลaszcza w reakcji na czyjล komunikat, ktรณry budzi w nas ลผywฤ reakcjฤ. caลa tajemnica leลผy w dyscyplinie, gdy juลผ zdecydujemy, ลผe nie pozostawimy tego bez naszej reakcji. O tym w kolejnym odcinku z Anna Romanieckฤ - Mankiewicz, trenerkฤ komunikacji i prezeskฤ Interactifs Polska rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslรฉ
Wielu menedลผerรณw staje czasem przed wyborem - byฤ lubianym, czy skutecznym. Jak siฤ okazuje, zupeลnie nie trzeba wybieraฤ miฤdzy tymi dwiema opcjami. Wybieraฤ trzeba tylko sposรณb komunikacji. Jeลli jesteลcie ciekawi, co na temat tego, jak chce by siฤ do nich zwracaฤ, mรณwi ponad 130 000 osรณb na caลym ลwiecie, zapraszam do wysลuchania podcastu. Jak zwykle w Mรณwiฤ c Wprost, z Annฤ Romanieckฤ - Mankiewicz, trenerkฤ komunikacji oraz prezeskฤ Interactifs Polska, rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslรฉ
Dziล tematy polityczne zaliczamy do ryzykownych i niebezpiecznych dla relacji. Tak czฤsto, jak temat polityki pojawia siฤ podczas spotkaล rodzinnych, ryzykujemy, ลผe silne emocje spowodujฤ caลkowity rozpad relacji, a na pewno ich pogorszenie.
W dobie silnych podziaลรณw, szczegรณlnie waลผne jest to, by wiedzieฤ jak rozmawiaฤ o takich sprawach i czy argumenty majฤ szanse byฤ wysลuchane przy stole, ktรณry ma nas ลฤ czyฤ, a nie dzieliฤ. O tym w najnowszym podkaลcie z Annฤ Romanieckฤ - Mankiewicz, trenerkฤ komunikacji oraz prezeskฤ Interactifs Polska, rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslรฉ
Jest takie powiedzenie, ลผe to, czego nie wypowiesz, zostanie z Tobฤ na zawsze. Wiele razy zdarzyลo Ci siฤ pewnie, ลผe czyjaล wypowiedลบ sprawiลa, ลผe poczuลaล/ลeล siฤ bezbronna/y. Nie chcฤ c zareagowaฤ zbyt agresywnie - pod wpลywem emocji - nie mรณwisz nic. Jak mรณwiฤ w takich sytuacjach, gdy reakcja, emocje sฤ zbyt silne i odbierajฤ nam mowฤ - z Annฤ Romanieckฤ - Mankiewicz, trenerkฤ komunikacji i prezeskฤ Interactifs Polska rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslรฉ
Dla zarzฤ dzajฤ cych zespoลem lub projektami, egzekwowanie zadaล moลผe byฤ duลผym wyzwaniem. Czy, gdy coล nie dziaลa, jest czas na cos skuteczniejszego, niลผ reprymenda? Co to jest wywieranie wpลywu i jaki efekt daje feedback - z Annฤ Romanieckฤ - Mankiewicz, Trenerkฤ Komunikacji i Prezeskฤ Interactifs Polska rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslรฉ
W najnowszym podcaลcie o rรณลผnicy miฤdzy tym, jak komunikujฤ siฤ dzieci i doroลli, odwadze, by przyznaฤ siฤ do bลฤdu, czy chociaลผby wyraziฤ jednoznacznie swoje stanowisko, o cenie chleba - i jak to wszystko siฤ ma do charyzmy - z Annฤ Romanieckฤ - Mankiewicz rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslรฉ
Pytania otwarte to silnik rozmowy, jednak niektรณre pytania nie sลuลผฤ temu, by podฤ ลผaฤ do celu najkrรณtszฤ drogฤ .
W najnowszym podcaลcie, o tym dlaczego nie zawsze mฤ drze jest pytaฤ "dlaczego", a szczegรณlnie lepiej unikaฤ pytania "dlaczego nie", co to jest rozmowa progresywna i jak zaangaลผowaฤ rozmรณwcฤ - z Annฤ Romanieckฤ - Mankiewicz - trenerkฤ komunikacji i Prezes Interactifs Polska rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslรฉ
Byฤ moลผe boisz siฤ wtedy zapytaฤ o to, co to oznacza i jak masz to interpretowaฤ, a tym samym pogrฤ ลผasz siฤ, gubisz wฤ tek...
Co ta sytuacja ma wspรณlnego z pingwinim jajem i dlaczego warto jak najszybciej przekazaฤ je temu, kto nas nim obarczyล mรณwi Anna Romaniecka - Mankiewicz.
W tym odcinku dowiesz siฤ na czym polega Lean Communication, jak uลผywaฤ argumentรณw, by byลy wysลuchane, a nawet jak nie uลผywaฤ ich wcale, by osiฤ gnฤ ฤ zamierzony efekt. Rozmowa z Paniฤ Annฤ Romanieckฤ - Mankiewicz ja zwykle przynosi sporฤ dawkฤ wiedzy o tym, jak siฤ komunikowaฤ efektywnie, rรณwnoczeลnie budujฤ c relacje.
Czy chciaลabyล/ chciaลbyล mรณc powiedzieฤ o sobie: jestem autentyczna/y, jestem mocna/y? Co siฤ zmienia, gdy zaczniesz mรณwiฤ wprost, co znaczy byฤ w 100% sobฤ i od czego siฤ to wszystko zaczฤลo - opowiada Anna Romaniecka, zawodowo zwiฤ zana z branลผฤ handlowฤ od ponad 20 lat (m.in. IKEA, Leroy Merlin) a poลowฤ tego czasu pracowaลa na stanowiskach zarzฤ dczych. Suma doลwiadczeล zawodowych jest solidnฤ podstawฤ , z ktรณrej korzysta od 8 lat jako pierwszy w Polsce certyfikowany trener Interactifs.
Jednoczeลnie, jako Dyrektor Zarzฤ dzajฤ cy, zaลoลผyลa i prowadzi od 2015 r. polski oddziaล firmy. Propaguje ลwiadome zachowania werbalne, ktรณrych uczy Interactifs - ich olbrzymi wpลyw na skutecznoลฤ biznesowฤ i jakoลฤ relacji zawodowych.
Szkolenia Insights opracowane przez amerykaลskฤ firmฤ TTI wspomagajฤ menedลผerรณw na caลym ลwiecie w ich pracy. Uczฤ jak okreลlaฤ osobowoลci rozmรณwcรณw i dziฤki skategoryzowaniu ich wg. kolorรณw, pozwalajฤ szybciej osiฤ gaฤ zamierzony efekt. Sprawy komplikujฤ siฤ, gdy nie jesteลmy pewni naszej diagnozy. Jak osiฤ gnฤ ฤ zamierzony cel rozmowy mimo tego?
Co siฤ zmieni, gdy nie bฤdziemy mรณwiฤ "bo ty..." lub "dlaczego ty...".Dobra komunikacja to podstawa udanych relacji, a dobre relacje to podstawa w biznesie. Posลuchaj rozmowy z ekspertem z dziedziny komunikacji, Trenerem i Prezes firmy Interactifs Polska, Annฤ Romanieckฤ Mankiewicz.
Dostฤpny na:
Podcast o tym, jak wywieraฤ wpลyw bez manipulacji. Jak oszczฤdziฤ czas, zyskaฤ skutecznoลฤ i poprawiฤ relacje dziฤki komunikacji.
Przydatne informacje:
Podczas szkoleล stacjonarnych i on- line dziฤki formule warsztatรณw, przekaลผemy Ci narzฤdzia i zasady, ktรณre pozwalajฤ uniknฤ ฤ przekonywania innych do okreลlonego postฤpowania bez rezygnowania z zamierzonego celu. W sercu biznesu stawiamy dobre, zdrowe relacje.
W kilku sลowach o tym, co robimy:
Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave
Media Spoลecznoลciowe